середу, 15 серпня 2012 р.

Модуль 4

                У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювали Основні запитання, що формують зміст проекту. Ми мали можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для нашої теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби  учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
              У цьому модулі ми:
- Обговорювали приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
- Обговорювали у парах створені Основні запитання;
- Обговорювали разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання

Немає коментарів:

Дописати коментар